قسمت

یکی نبود هنوزم نیست

نمی دانم دلم گم شده یا اونی که دل به او سپردم!

 

نمی دانم عشقم گم شده یا معشوقم.

 

نمی دانم اعتماد بی جا کردم یا بی جا به من اعتماد کردند.

 

نمی دانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود.

 

نمی دانم من در حق عشقم خیانت کردم یا او.

 

او قدر ندانست یا من, نمی دانم.....

 

نمی دانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت

 

را رقم زدیم.

 

نمی دانم چرا وقتیکه دل بستن سهل است,

 

دل کندن آسان نیست.

 

نمی دانم خدا به ما "دل" داد تا از دنیا ببریم یا دنیا رو داد

 

تا دل بکنیم

 

نمی دانم خدا این را قسمت ما کرد یا ما خود قسمت

 

را رقم زدیم.

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

مهســــــــــــــــــــــــــــا
ساعت10:17---22 بهمن 1391
زندگی ابرهایی است با نام وفا میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق میرسد به دریایی به نام وداع



mahsa
ساعت10:11---22 بهمن 1391
چرا؟
چی شده مگــــــــــــــــــــــــــــ ـــــه؟
کسی ناراحتت کرده؟


sadegh
ساعت12:52---20 بهمن 1391
اینجا مینویسم شاید گذر زمان تو را هم یه روز برای خواندن این مطلب به اینجا بکشاند...

من همانم که با اینکه میدانستم تو نمیتوانی با من باشی ولی باز دوستت داشتم.

منی که میدانستم بیشتر از نصف حرفهایت راست نبود ولی به احترام دلم باور میکردم!

و ندانستی که آنهایی که نصف شب با آنها میحرفی و وقتی اس ام اس هایی من نمیآیند میگفتی

لابد حافظه پر شده است!!!!

همه رفتنی أند و فقط چند روزی تو را میخواهند.

من تمام اینها را میدانستم. ولی دوستت داشتم


mehran
ساعت1:25---19 بهمن 1391
سلام

شرمنده دیر اومدم

ببخشید

بیا وبم و آپ جدیدمو بخون و اگه میتونی کمکم کن

منتظرم

ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 بهمن 1391 | | sia |